8 jan. 2010

Fljótlega er kominn tími!

Scrolla ner och ni får se resultatet av mitt slit. På måndag har jag min portfoliouppvisning och efter det är det bara en och en halv vecka tills jag åker till Island! Gu va ja längtar! Har håvat in min vinterklänning från Tradera idag. Jättefin med blåbär på, den ska jag givetvis ha med mig. Det är faktiskt 2 grader i Reykjavik just nu. Inte minus 12 som här. Dessutom åker vi direkt lagunen och badar när vi kommer dit. Det behöver den här frusna själen. Ska passa på att träffa upp med lite släktingar också. Bland annat min svågers bror Ivar. Vi har bara träffats en gång tidigare på min systers bröllop men oboy vad han gillade mig! Om jag inte minns fel tog han ett ordentligt tag om min häck minst tre gånger. Tydligen kan han va lite blyg när han är nykter så min svåger gav mig rådet att köpa med mig en flaska Captain Morgan´s. Av Ivar ska vi i varje fall kanske kunna låna en bil så vi kan swischa ut på landsbyggden. Som tur är har jag inget körkort så min plan är att jag ska fota tills fingrarna blöder. Eller ögonen svider av den vackra naturen. Ja och givetvis ska vi festa runt på isländskt vis och knapra i oss isländska specialiteter som lakritschoklad.

Nu tillbaka till arbetet!




Tips! Om ni klickar på dem blir de stora!


Inga kommentarer: