27 juni 2010

To Do-Lista Sommar

1. Ge mig ut på många äventyr.
2. Ligga på rygg i parken mitt i natten och spana efter fladdermöss i Magistratsparken.
3. Läsa den här boken.
4. Susa runt i Skåne med sommarkortet i fickan och kameran runt halsen.
5. Lusläsa Creative Suite-boken och bli bäst på fotoredigering.
6. Hälsa på mormor. Ofta.
7. Cykla till stranden för morgondopp.
8. Okynnesäta vattenmelon.
9. Spela alla mina spel och lägga alla mina pussel.
10. Hälsa på vänner.
11. Dricka islatte på balkongen.
12. Rita djur. Och kanske även ditten och datten.
13. Jogga. Tills jag är snabbare än Snurre Sprätt.
14. Se chick-flicks på tv i nya soffan.
15. Hitta den perfekta skivspelaren.
16. Åka på polskt bröllop. Och svänga in om Berlin på vägen.
17. Dricka iskall Martini Bianco.
18. Se Band of Horses.
19. Vara en beachbum.
20. Pröva nya glassorter.

Inga kommentarer: