26 juli 2010

Göteborg

Idag får jag lite spontanbesök från Göteborg. Det känns fint, var ju bara några veckor sen jag själv var i stan.

En del ångest.

Men också hus med fina färgkombinationer.

Sletet och jävligt men vackert.



Den här hade jag velat plocka med mig hem.

Kakan provsatt. Helt okej var omdömet.

Om jag hade haft ett slott skulle det sett ut så här.

Åkte Älvsnabben för första gången i mitt liv!

Också hängde jag med de här två goa gubbarna.
Fast jag vet inte varför de alltid envisas med att göra honör när vi träffas
?
Sophie hade väldigt fin klänning. Kakan ser ju skitledsen ut på den här bilden.
Men det var han inte för han fick en halv pizza och ett glas rosé till middag.

Jordgubbarna var goa.

Och jag köpte gula tennisskor som jag ska ha på mig varje dag sommaren 2010.
Den bästa sommaren.

Inga kommentarer: