20 okt. 2010

Bäst på sistone

1. Mina lärare! Åh, Lisa! Åh, Anne-Lie!
2. Min projektbeskrivning. Kommer att rocka när den är klar.
3. Översättningen i lördagens kriminalare. Bland annat när poliserna springer in i ett hus där de misstänker att ett mord har skett. I hallen hittar de en död hund: –A dead german, säger polis 1 till polis 2. Översättning: -En död tysk. *dog lite*
4. B-12-spruta. Kan betyda att min vintertrötthet inte är här än och att jag inte behöver börja bitchslappa mig själv redan.
5. Storhandla med Sandra. Skönt att slippa göra tråkiga saker ensam.
6. Pang! projektbyrå. Hej vi är här nu!
7. Att någon jag tycker väldigt mycket om snart ska flytta till AG-huset.
8. Att laga mat varje dag! Me want food!
9. Cykel. Tack mormor och tack den som uppfann hjulet.
10. Att sitta hemma, äta middag med efterrätt och kolla på Idol. Fredagsmys helt enkelt!

Ja, den här listan skulle kunna go on and on för det är mycket som är bäst just nu. Det mesta trängs i toppen helt enkelt.

Sharkhugz!

Inga kommentarer: