17 okt. 2010

Hatt i Faren

Denna vecka har jag ägnat 13 timmar åt lektioner
1 timme på studiebesök
25 timmars till plugg (amen typ)
72 timmar åt att sova
26 timmar åt promenader
Också har jag fikat med två bebisar, två mammor och tre barnlösa kompisar. Planerat nya projekt, lagt upp en drindel på tradera, städat, tonat håret (nöjd), kollat på Idol, smugit omkring på Moderna, drabbats av vintertrötthet, börjat äta extra D-vitamin, slängt trasiga kläder, deklarerat för september, sett 100 avsnitt av 30 Rock (gotta love the badger), laddat köket med mat och frukt inför nästa vecka och fått huvudvärk av kylan. Nu ska jag ha mössa jämt!
Jag har också blivit kär i Far i hatten. Dit ska vi alla gå och fika i höst!

Så här kan det se ut:


Kakan och Miksi på dansbanan.Kakansson frös så han fick låna min halsduk.


Och smarrig fika! Mim har tagit de fina bilderna.

Nä! Sömnig! Måste vila upp mig ordentligt inför excelkursen imorgon. Syked!

Inga kommentarer: