27 feb. 2011

Vecka 8

Puh! Den här veckan har varit dryg... Jag har varit sjuk med feber och huvudvärk men ändå försökt uthärda dagarna på jobbet. I onsdagskväll brakade jag ihop och sjukdomen tog ut sin rätt. Deppigt värre, missade ett seminarium i skolan och var förpassad till sängen. Torsdagen sov jag mig igenom och vaknade upp något piggare på fredagsmorgonen. Extra uppiggande var att Ryan Gosling dök upp på Ellen! Hurra!

Han berättade att han gett hela sin familj varsin One-Piece i julklapp. Gulligt!

Han passade på att ge Ellen en också. Men jag bara undrar en sak Ryan..
Var är min One- Piece? Kom den bort i posten, eller?

På kvällen kom jag äntligen igång att skissa lite. Började givetvis med att drälla ut pennvässaren men men...
Kom ganska tidigt i säng för på lördagen var det äntligen dags för min Citytunneldebut!


Det var übercool! Jag överdriver inte. Om 10 år kommer Malmö att vara det nya Manhattan. Under tiden naglar jag fast mig i min lägenhet på Davidshall i förhoppning i att få chans att bli Malmös svar på Sarah Jessica Parker.

Jag åkte till Lund för att gå på Skissernas museum. Det var helt okej. Efteråt hade jag planerat att gå till Moskva men det var innan jag insåg hur långt det var. Jag var ju faktiskt lite sjuk och då är det inte bra att ta ut sig.

animated gif maker

Annars var Lund som det är mest. Inte särskilt upphetsande.

Inga kommentarer: